دکوراسیون سرویس بهداشتی برای ویلا به همراه بررسی روشویی مدرن و کلاسیک

بررسی انواع روشویی های به همراه قفسه و کابینت آن ها

0
اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

 

روشویی در دکوراسیون سرویس بهداشتی می تواند یک جز مهم و اصلی باشد. پس خیلی خوب است که شما در هنگام انتخاب روشویی به صورت کامل از تمام جوانب آگاه باشید و بتوانید بهترین و هماهنگ ترین انتخاب را انجام دهید. نوع روشویی در ارتباط کامل با دکوراسیون کلی سرویس بهداشتی و ویلا می باشد. روشویی ها و شیرآلات می توانند رنگ و مدل های بسیار مختلفی داشته باشند که در ادامه به صورت کامل  به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

 روشویی

مدل روشویی ساده با جدیدترین طرح ها

روشویی کابینتی و وان و سینک روشویی از اجزا مختلف در دکوراسیون سرویس بهداشتی می باشند که طرح و رنگ های مختلفی دارند. اما چیزی که این میان مهم است بودجه شما است که باید مشخص نمایید چه میزان بودجه دارید اگر محدود است انتخاب هایی انجام دهید که با بودجه شما هماهنگ باشد و اگر برای بودجه هیچ محدودیتی ندارید می توانید سراغ هر مدلی که تمایل دارید بروید. روشویی های به نوع کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند که هر یک دارای ویژگی هایی خاص می باشند.

 

طرح های روشویی دیواری و زمینی

روشویی ها می توانند دارای پایه باشند و یا شاید دیواری باشند و ممکن است در ابعاد کوچک و بزرگ باشند که بستگی به فضای داخلی سرویس دارد. همچنین برخی از روشویی ها که به صورت پایه دار هستند که به جای پایه از کابینت در زیر آن استفاده می شود.

روشویی هایی که به صورت دیواری هستند فضای زیر آن خالی می باشد و لوله کشی آن در داخل دیوار انجام می شود پس در نتیجه فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و شما می تواند در هر ارتفاع که تمایل داشتید روشویی را نصب نمایید. و زیر آن را قفسه بندی نمایید هم به صورت کابینتی و هم به صورت قفسه های چوبی و زیبا. که درون این قفسه ها لوازم بهداشتی و حوله و غیره را قرار دهید.

در روشویی های پایه دار لوله کشی و فاضلاب را در زمین و به صورت کاملا پنهان انجام می دهند که می تواند یک ارتفاع مناسب و استاندارد را برای ما ایجاد نماید. شما می توانید در این حالت از پایه و سینک استفاده نمایید و یا اینکه اگر به کمد و کابینت احتیاج دارید به جای پایه از آن ها استفاده نمایید. لوازم بهداشتی را نیز درون آن قرار دهید. اگر این سبک از کابینت و کمد به خوبی آب بندی شوند به هیچ وجه آب به داخل کابینت نفوذ نمی کند.

 

انتخاب کاسه یا سینک مناسب برای روشویی

اگر فضای سرویس به شما اجازه می دهد بهتر است کاسه  یا همین سینک روشویی را بزرگ و عمیق انتخاب نمایید زیرا در زمانی که شما می خواهید دست بشویید، اجازه نمی دهد آب و به لباس ها شما پاشیده شود و پخش آب را به حداقلی ترین میزان ممکن می رسانند و باعث خیس شدن لباس ها نمی شود. همچنین اگر فرزند کوچک دارید روشویی های عمیق می تواند ایده بهتری باشد تا بتوانید به راحتی کودک را در آن بشویید.

اما اگر فضای محدودی دارید می توانید از روشویی های کوچک و دیواری استفاده نمایید تا به بهترین شکل از فضایی که دارید استفاده کرده باشید.

روشویی

جنس های مختلف برای روشویی

برای ساخت روشویی از مواد ومتریال های بسیار مختلفی استفاده می شود که باید با توجه به نوع دکوراسیون و سبک کلی سرویس آن را انتخاب نمود. روشویی ها شامل مدل های: سرامیکی، سنگی، شیشه ای، فلز و غیره می باشند در برخی از موارد ترکیبی از دو جنس در کنار یکدیگر نیز دیده  می شود.

 البته هر یک از این موارد دارای مزایا و معایبی هستند که باید دید کدامیک برای ما در اولویت می باشند .به طور مثال برخی از افراد استحکام و دوام برای آنان بسیار مهم است و در اولویت، پس می توانند روشویی از جنس سنگ را انتخاب نمایند. اگر سنگ های تیره انتخاب می کنید باید بدانید که می تواند پس از مدتی رسوب آب را نشان دهد که چندان خوشایند نخواهد بود.

 برخی دیگر از افراد تنها زیبا و مدرن بودن برایشان مهم است که می توانند نوع شیشه ای را انتخاب کنند اما باید به این موضوع دقت داشت که روشویی شیشه ای ظاهر بسیار زیبایی دارد اما به مرور زمان در اثر رسوب قطرات آب بر روی آن کدر خواهد شد و دیگر شفافیت و زیبایی اولیه خود را نخواهد داشت.

 

کابینت های روشویی

کابینت های تعبیه شده برای روشویی ها تنوع بسیاری دارند و کاربردهای مختلف نیز دارند اما عمده ترین کاربرد آن نگهداری لوازم بهداشتی و مورد نیاز در این فضا می باشند ‌مانند: مسواک، ریش‌تراش، صابون، عطر، مواد شوینده،حوله، دستمال کاغذی و غیره.

یکی از مزیت های این کابینت ها این است که شما می توانید در هر رنگ و طرح و جنسی آن ها را سفارش دهید و کاملا سفارشی و مطابق با فضای موجود در سرویس برای شما ساخته می شود. معمولا بر روی کابینت، روشویی هایی چینی و سرامیکی و شاید شیشه ای نیز قرار بگیرد.

اگر قرار باشد سرامیک بر روی کابینت قرار گیرد که جنس کابینت از پی وی سی است اما اگر قرار است سنگ و غیره بر روی آن قرار گیرد که می تواند کابینت هایی با جنس های مختلف از جمله چوب مقاوم تر است، استفاده شود.

روشویی پی وی سی مقاومت چندانی در برابر ضربه ندارد ممکن است خیلی راحت دچار آسیب و شکستگی شوند همچنین لوازم نوک نیز در صورت برخورد با آن می تواند باعث آسیب دیدن کابینت شود. اما با این حال پی وی سی به دلیل ضد آب بودن و مقاومت در برابر آب اولین انتخاب افراد می باشد.

البته اگر به دنبال کابینت هایی شیک و خاص هستید می توانید از آن استفاده نمایید تا فضا و دکوراسیون شما را زیباتر نمایند. مانند کابینت های چوبی که همراه با روشویی های سنگی و شیشه ای می تواند جلوه ای زیبایی را ایجاد نماید و با سنگ و گل های طبیعی آن را می توانید تزیین نمایید تا حالتی شبیه به طبیعت را برای شما تداعی نماید.

روشویی

روشویی مدرن و کلاسیک

اگر ویلای مدرن دارید و تمایل دارید که همه چیز به صورت مدرن باشد می توانید برای سرویس بهداشتی خود از روشویی و یا سینک سرامیکی و شیشه ای استفاده نمایید. بهتر است سینک هایی به صورت اشکال هندسی مانند مربع و مستطیل و یا بیضی های خا ص استفاده نمایید که حالت مدرن بودن را حفظ نماید. همچنین استفاده از شیرآلات به رنگ سفید و مشکی نیز می تواند تاثیر بیشتری بر روی مدرن بودن داشته باشد.

همچنین روشویی های از جنس شیشه که شاید گاهی اوقات با سرامیک ترکیب شوند نیز نوع دیگری می باشد که بسیار مدرن و زیبا خواهد بود. برای این مدل ها یکسری شیرآلات طراحی شده که بسیار خاص هستند و در واقع شباهتی به شیرآلات متداول ندارند تا مدرن بودن را در بالاترین درجه برای شما به ارمغان بیاورند.

ترکیب  سرامیک و چوب نوع دیگری ست که به ویلاهایی با دکوراسیون مدرن نزدیک می باشد. همچنین کابینت ها نیز در آن از نوع چوب هستند و شاید حتی بافت چوب به صورت طبیعی نیز در آن حفظ شده باشد که به دکوراسیون دانمارکی نیز شباهت هایی دارد. اگر ویلای شما استخر دار است و در کنار استخر نیز از چوب استفاده شده تا نمایی زیبا داشته باشد می توانید از همان مدل و نوع چوب نیز در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود استفاده نمایید زیرا بدون شک هم در مقابل رطوبت مقاوم هستند خصوصا اگر از نوع ترموود باشند و هم اینکه می توانند یک زیبایی طبیعی و گرم را ایجاد نمایند.

اما اگر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما کلاسیک است می تواند سینک هایی انتخاب نمایید برای روشویی که از جنس سنگ طبیعی می باشند خصوصا جنس مرمر و رنگ سفید که با ترکیب شیرآلات طلایی رنگ و یا تزیینات زرشکی و قهوه ای در کنار آن یک دکوراسیون عالی و بی نظیر را ایجاد نماید.

 

 روشویی

سخن پایانی

توجه داشته باشید که ممکن است شما ایده های مختلف را در ذهن پرورش دهید اما در هنگام اجرایی شدن با مشکل مواجه شوید ، برای این که بتوانید یک ویلای اقساطی خریداری نمایید با یک گروه متخصص مشورت کرده تا راهنمایی های لازم برای شما داده شود. اگر می خواهید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید مشورت کردن با یک تیم آگاه را در دستور کار خود قرار دهید.

شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع ویلاهای ساحلی و جنگلی آشنا بشوید و در نوشهر و چمستان ویلا حریداری نمایید.

اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.