مکان ما

کیلومتر 16 اتوبان جنگلی آمل به چمستان-منطقه ی بهدشت

کارشناسان املاک امیران

ساعت کاری ما

هفت روز هفته

8 صبح تا 8 شب

صحبت های مدیرعامل

فضای کاری ما

یادداشتی از مدیرعامل

دفتر مهندسی و املاک امیران به عنوان اولين مجموعه دارنده ى استاندارد هاى بين المللى پيشرو در ارائه خدمات ملكى در زمينه هاى خريد،فروش،مشاركت،معاوضه در شمال كشور مى باشد. مديريت مجموعه به منظور استقرار نظام مديريت،كيفيت،استاندارد 2008،، ISO 9001 و سيستم ارزيابى رضايت مشتريان،استاندارد 2010..ISO10004 را برگزيده است و خود را متعهد به رعايت اصول خط مشى و فراهم نمودن خدمات كيفى جهت مشتريان مى داند.
لذا اين مجموعه رئوس خط مشى خود را بر اساس محورهاى زير استوار نموده و خود را به اجراى اثر بخش اين موارد ملزم مى داند،به منظور تحقق آرمان هاى فوق رعايت اصول زير الزامى است:

*ارائه جامع ترين بانك اطلاعاتى با بهترين كيفيت و با تائيد مالكين به مشتريان.

*تبديل شدن به بهترين و اولين گروه املاك منطقه به عنوان برند تجارى.

*ارائه خدمات در كمترين زمان ممكن با ايجاد بالاترين حس اطمينان و رضايتمندى در متقاضيان.

*افزايش ميزان رضايتمندى مشتريان و متقاضيان و تلاش براى به حداقل رساندن شكايت آنها.

*افزايش توانمندى و آگاهى پرسنل از طريق آموزش مستمر.

*ارتقاء دامنه ى ارتباطات مجموعه در سطح برون مرزى.

مديريت مجموعه با اعتقاد كامل به كليه الزامات استاندارد،ضمن اجراى موثر سيستم مديريت كيفيت و رسيدگى به شكايات مشتريان با اتكاء به خداوند متعال،همدلى و مشاركت تمامى همكاران در پايان هر سال اهداف كيفى سال آتى را تصويب و در جلسات بازنگرى مديريت ميزان تحقق آن را بررسى مى نمايد. همچنين مسئوليت پيگيرى مستمر به منظور حصول اطمينان از نحوه ى عملكرد سيستم مديريت كيفيت و حفظ و نگهدارى آن به نماينده مديريت در امور كيفيت و رضايتمندى مشتريان واگذار گرديده است.

 

امير حسين يحيى پور