اطلاعات مفید در مورد خرید و فروش ویلای جنگلی

0

اطلاعات مفید در مورد خرید و فروش ویلای جنگلی

هر شخصی برای موفقیت در زندگی خود اهدافی را تعیین می‌کند یکی از این اهداف می تواند خرید ویلا در شمال کشور باشد. در برخی موارد زندگی شهری و بودن در جمع‌های شلوغ می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، پس چه بهتر جای آرامی را برای زندگی انتخاب کنید تا بتواند بر روح و ذهن شما تاثیر مثبتی داشته باشد. خیلی از افراد قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارند ما می‌خواهیم اطلاعات مفید و جامعی در مورد خرید و فروش ویلای جنگلی را برای شما قرار دهیم.


فروش ویلا ساحلی

همان‌طورکه می‌دانید ویلاهای مختلفی در شمال کشور مانند گیلان، انزلی و غیره وجود دارد. باید توجه داشته باشید ناحیه شمال کشور از نظر موقعیت جغرافیایی به دو دسته کلی تقسیم می شوند که ازجمله آن‌ها می‌‌توان به ساحلی و جنگلی اشاره کرد. این‌ که شما در کدام منطقه قصد خریدوفروش ویلا را داشته باشید به سلیقه شما برمی‌گردد.

اگر شما قصد خرید ویلا در شمال را دارید باید توجه داشته باشید این کار یک سرمایه‌گذاری بلندمدت می باشد همانگونه که مشخص است این نوع ویلا در مکان و مناطق ساحلی بنا شده و در امتداد خط دریا می باشد شما همواره می‌توانید چشم‌انداز مناسبی از دریا و ماسه های طلایی را مشاهده کنید. بسیاری از افراد هنگام خرید ویلا به دلیل این‌که اطلاعات مناسبی در مورد انواع ویلا در شمال ندارند ممکن است تنها توجه خود را به ویلاهای ساحلی معطوف کنند درحالی‌که نوع دیگری از ویلا در شمال کشور وجود دارد که دارای مزایای بسیاری است.

اطلاعات مفید در مورد خرید و فروش ویلای جنگلی

فروش ویلا جنگلی

برای این‌که بتوانید ویلای جنگلی مناسبی داشته باشید توجه کنید که این نوع ویلاها از مناطق روستایی عبور کرده و دارای چشم‌انداز جنگلی و سرسبز می باشد. باید موقعیت ویلای جنگلی شما به گونه‌ای باشد که دسترسی مناسبی به امکانات اولیه داشته باشد. با خرید ویلای جنگلی شما می‌توانید هم چشم‌انداز ساحلی و هم جنگلی داشته باشید چرا که عمدتاً ویلاهای مطلوب در شمال این دو فاکتور را با یکدیگر دارند. بنابراین ویلای جنگلی با فاصله کمی نسبت به ساحل ساخته می شود. هر دو نوع این ویلاها به دو دسته شهرکی و غیر شهرکی تقسیم‌بندی می‌شود.

اطلاعات مفید در مورد خرید و فروش ویلای جنگلی

ویلای شهرکی به این معنا می‌باشد که مجموعه‌ای از ویلاها با فاصله بسیار مناسب در کنار یکدیگر واقع شده است. درحالی‌که ویلای غیر شهرکی را می‌‌توان نوع ویلاهای خصوصی دانست که در اطراف آن ویلاهای دیگری وجود ندارد. درصورتی‌که شما به دنبال یک فضای انحصاری و خاص هستید می‌توانید به دنبال خرید ویلای غیر شهرکی باشید، البته باید توجه کنید که تامین امنیت این نوع ویلاها به‌عهده شما بوده و دشوار است. چرا که قطعاً شما در تمامی روز سال در ویلای خود زندگی نمی‌کنید، درحالی‌که مزیت ویلاهای شهرکی این مورد می باشد که دارای نگهبان بوده که به‌صورت بیست و چهار ساعته از ویلای شمال نگهبانی می دهد.

نکته بعدی که در هنگام خرید و فروش ویلای جنگلی باید در نظر داشته باشید نوع مصالحی است که برای ساخت ویلا در نظر گرفته شده است. با توجه به این‌که این نوع ویلاها در منطقه‌ای با رطوبت زیاد می باشد پس بهتر است از مصالحی استفاده شود که در مواجهه با شرایط شمال بسیار مقاوم باشد.

علاوه بر موارد گفته شده برای خریدوفروش زمین در شمال کشور مسئله سند بسیار مهم می باشد شما باید در این زمینه آشنا به مسائل حقوقی باشید تا بتوانید زمین‌هایی را انتخاب کنید که دارای سند رسمی باشد. درصورتی که موقعیت ویلای جنگلی خود را به‌صورت مناسب انتخاب کرده باشید شما با خرید این ویلا و پس از گذشت مدتی با فروش آن می‌توانیم به سود کلانی دست پیدا کنید. البته باید توجه داشته باشید که ویلای شما فاصله مناسبی از دریا، مراکز رفاهی و تفریحی داشته باشد.

در واقع شما با خرید این نوع ویلا می توانید با یک تیر دو هدف را بزنید، چرا که هم از مزیت ویلای ساحلی استفاده کرده و تنها با کمی پیاده‌روی می‌توانید از چشم‌اندازهای ساحلی بهره ببرید و هم می‌توانید از چشم‌اندازهای بکر جنگل‌های شمال استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری اقتصادی مناسب هستید می‌توانید با خرید ویلای جنگلی در شمال کشور به سود مناسب دست پیدا کنید.

سخن پایانی 

چنانچه شما مایل به خرید یک ویلای جنگلی زیبا هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت املاک امیران، از بین ویلاهای منتخب، خرید ویلای شهرکی، خرید ویلای اقساطی در شمال یا خرید ویلای دوبلکس در شمال را با کمک کارشناسان املاک امیران انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.