مزایای خرید ویلا در چمستان

آشنایی با منطقه چمستان و رویان

0
اپلیکشن املاک امیران
اپلیکشن املاک امیران

 

چمستان از جمله مناطق توریستی در شمال ایران و استان مازندران می باشد. این منطقه مانند بسیاری از مناطق شمال حالتی توریستی و گردشگری دارد که یک مقصد مناسب برای مسافران می باشد. از این رو افرادی که به چمستان می روند معمولا برای ماندن نیاز به یک خانه و ویلا دارند که باید اجاره نمایند. اما اجازه ویلا می تواند کاری زمان بر باشد و شاید در نهایت ویلایی که دلخواه شما است را نتوانید پدا کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد که مسافرت های متعدد به شمال کشور دارند بیشتر سعی می کنند که به خرید ویلا در چمستان بپردازند تا یک جای شخصی و دلخواه برای خود داشته باشد و زمانی که می خواهند برای سفر اقدام نمایند خیالشان از بابت محیط استراحت و اسکان آسوده باشد.

اگر چنین قصدی دارید بهتر است خودتان مستقیم وارد کار نشوید و این موضوع را به کاردان بسپارید. معمولا افرادی که خودشان به صورت شخصی شروع به بازدید ویلا می کنند و می خواهند ویلا خریداری نمایند دچار مشکلاتی می شوند و ممکن است ویلاهای نامناسب به آن ها معرفی شود و یا اینکه ویلاهایی با قیمت بسیار بالاتر از چیزی که هست را خریداری نمایند. پس بهتر است برای کار خرید ویلا به سراغ املاکی های معتبر در این زمینه بروید که با محیط به خوبی آشنا هستند.

مشاوران املاک با محیط و منطقه و نوع دسترسی و متریالی که ویلا با آن ساخته شده است به خوبی آشنا هستند پس می توانند دقیق تر قیمت را به شما بگویند بدون اینکه جانب دار کسی باشند. همچنین می توانند با بودجه ای که دارید بهترین گزینه ها را به شما معرفی نمایند تا یک ویلا بتوانید برای خودتان خریداری نمایید. در ادامه در مورد منطقه چسمتان توضیحاتی را ارائه نموده ایم.برای خرید ویلا در چمستان به املاک های معتبر و با دانشی مثل املاک امیران مراجعه کنید

 

خرید ویلا در چمستان

آشنایی با چمستان

بدون شک چمستان را می شناسید یکی از شهرهای کوچک در زیر مجموعه شهر نور مازندران می باشد. وجود علفزارها و چمنزارهای بسیار در این منطقه دلیل نامگذاری این شهر کوچک شده اند. همچنین جنگل های بسیار زیبا در این منطقه وجود دارد که آن را به یک جاذبه طبیعی برای گردشگران تبدیل کرده است. فاصله چمستان با شهر نور چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد و همچنین فاصله حدود 1ساعت و نیم با شهر ساری دارد. چمستان به تهران نیز نزدیک است و همین طور به جاده چالوس که مسیر دسترسی به تهران است بسیار نزدیک می باشد. این موضوع در واقع می تواند یک مزیت مهم و عالی برای مسافران باشد. از دیگر جاذبه هایی که در نزدیکی چمستان قرار دارد دریاچه زیبای الیمالات می باشد. این دریاچه که اطراف آن را جنگل و درختان بسیار بلند احاطه کرده اند باعث شده که منطقه ای خاص و جذاب برای عکاسان و گردشگران شود زیرا دارای املاح معدنی و گوگرد می باشند.

البته که این موارد نام برده شده تنها گوشه ای از جاذبه ها و زیبایی های چمستان می باشد. چمستان دارای چندین بخش است که از معروف ترین آن ها می توان به سعادت آباد و یا امیر آباد اشاره نمود که در ارتفاعات قرار دارند و دید و ویو عالی را به ما هدیه می دهند. همچنین به جاده نیز نزدیک می باشند از این رو می تواند بر قیمت ویلاهای این منطقه تاثیر گذار باشد. ویلاهای بسیار لوکس و شیکی در سعادت آباد و امیر آباد چمستان وجود دارند که با متریالی عالی و طراحی های لوکس و خاص ساخته شده اند. همچنین بسیاری از این ویلاها دارای استخر نیز می باشند که یک آپشن عالی برای ویلاها محسوب می شود خصوصا ویلاهایی در ارتفاعات که منظره خوبی دارد.

 

آشنایی با منطقه رویان

در نزدیکی منطقه چمستان یک منطقه زیبا به نام رویان وجود دارد. البته این منطقه شاید در استان مازندران به نام علمده نیز نام برده شود. جمعیت این منطقه چیزی حدود 8 هزار نفر می باشد. رویان نیز مانند چمستان دارای جاذبه های طبیعی و جذابی می باشند یکی از آن ها پارک جنگلی رویان است که حیوانات مختلفی در آن جا وجود دارند و مانند پارک سیسنگان دارای پوشش های گیاهی مختلف و متنوع است. از دیگر موارد دیدنی و جاذبه های طبیعی در رویان می توان  به آبشار آب پری اشاره نمود. این آبشار حالتی صخره ای دارد که در راه رسیدن به آن باید از جنگلی زیبا عبور نمایید و همین امر باعث جذاب شدن این آبشار شده است. رویان نیز مانند چمستان مسیر کوتاه تا تهران دارد و به جاده چالوس نزدیک می باشد. پس طبیعی است که افراد بسیاری تمایل به خرید ویلا در رویان داشته باشند.

خرید ویلا در چمستان

سخن پایانی

توجه داشته باشید  برای خرید ویلا درشمال به ویژه خرید ویلا نوشهر و یا منطقه ونوش و یا  خرید ویلا چمستان می توانید از مشاوره املاک معتبر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. املاک امیران به سادگی در این زمینه به شما کمک خواهد نمود و همراه شما خواهد بود.

شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع خرید ویلاهای جنگلی در مناطق نوشهر و خرید ویلا در چمستان آشنا بشوید و برای خرید ویلا در شمال اقدام نمایید.

اپلیکشن املاک امیران
اپلیکشن املاک امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.