ویلای ساحلی یا ویلای جنگلی ؟ کدام را انتخاب کنیم؟

خرید ویلا

0

در این مقاله،املاک امیران،مرجع خرید و فروش ویلا در شمال، خرید دو نوع از ویلاهای شمال را مورد بررسی  قرار می‌دهد.

ویلای ساحلی و جنگلی هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایب خاصی هستند. اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

دانلود اپلیکشن املاک امیران

یکی از نکته های مهم برای خرید ویلا در شمال، توجه به نوع ویلایی است که قصد خرید آن را داریم.ویلاها در شمال یا ویلای ساحلی ویا ویلای جنگلی هستد.
ویلاهای جنگلی معمولا متقاضی بیشتری دارند

◊خرید ویلای ساحلی

 

ویلای ساحلی

♦مزایا ویلای ساحلی

همیشه یکی از بهترین خاطرات خانواده های ایرانی  شمال و پیاده روی در ساحل زیبای شمال می باشد. داشتن یک ویلا در این فضای زیبا، برای فارغ شدن از هیاهوی شهری و زندگی ماشینی شهرنشینی لازم است. ویلاهای ساحلی معمولا فاصله مناسبی تا امکانات و خدمات  شهری دارند و به جاده ها و اتوبان های اصلی بسیار نزدیک هستند و درهمه ی فصول دسترسی آسانی دارند

♦ معایب ویلای ساحلی

ویلاهای ساحلی با توجه به نزدیکی به دریا به خصوص در بهار و تابستان دارای هوای شرجی بسیار بالایی می باشد،که حتی در بعضی از روزها تنفس هم سخت می شود.  به علت داشتن زمین های ماسه ای ویلاهای ساحلی از تنوع گیاهی زیادی برخوردار نیستند و اگربدنبال  فضاهای ، بکر و محلی هستید، ویلای ساحلی گزینه خوبی برای شما نیستند!همچنین قیمت ویلا در ساحلی هم بسیار گران می باشد.

 

◊خرید ویلای جنگلی

 

ویلای جنگلی

♦مزایا ویلای جنگلی

هیشه وقتی که به شمال می رویم با دیدن شروع پوشش جنگلی ، نزدیک شدن به شمال را حس می کنیم؛  جنگل و سرسبزی یکی  نشانه های شمال است. ویلاهای جنگلی از تنوع گیاهی بسیار  بالایی برخودار هستند و می توانید چشم انداز جنگل و کوهپایه و کوهستان همراه با رودخانه های بزرگ آب شیرین و همچنین لذت پیاده روی در هوای سالم را داشته باشیم . البته ویلا های جنگلی آب و هوای شرجی بسیار کمی دارند.و همچنین می توانیم از نزدیکی با  دریاچه های جنگلی و آب گرم های طبیعی فراوان بهترین بهره را ببریم.

یکی دیگر از برتری های خرید ویلا جنگلی به ویلاهای ساحلی دور بودن از اتوبان های اصلی و دور بودن از ترافیک و شلوغی است.

یکی از بهترین گزینه های خرید ویلا در شمال خرید ویلا چمستان است که در مقاله های بعدی حتما در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

♦معایب ویلاهای جنگلی

راه هایی که به ویلاهای جنگلی می رسند معمولا مسیرهای محلی و روستایی هستند و برای رسیدن به مراکز خرید و مراکز تفریحی معمولا فاصله 5 تا 15 کیلومتر باید طی شود.که البته در خیلی از مواقع خیلی هم لذت بخش است.

ویلا در شمال

◊تفاوت قیمت ویلای ساحلی و جنگلی

خرید ویلای ساحلی بسیار محدود می باشد و قیمت های ویلاهای ساحلی معمولا ازحداقل از دو میلیارد به بالا شروع می شود.

درعوض قیمت ویلاهای جنگلی حداقل از 230 میلیون شروع می شود.

 

♥سخن آخردر مورد خرید ویلا در شمال

بسیاری از ما همیشه با سفر به شمال به زندگی در آن فکر کرده ایم و داشتن یک ویلا ی ساحلی و یا ویلای جنگلی می تواند ما را به این رویا برساند.

اگر بخواهیم خیلی شفاف صحبت کنیم به این نکته میرسیم که بودجه خرید ویلا رابطه مستقیم با خرید ویلا در ساحل و یا جنگل دارد

اگر میخواهید حتما صبح ها با صدای موج های دریا از خواب بیدار شوید و میتوانید حداقل 2 میلیارد برای خرید ویلا در نظر بگیرید،شما چاره ای جز خرید ویلای ساحلی ندارید.

ولی اگر میتوانید 10-15 دقیقه از رانندگی در جاده های شمال لذت ببرید تا به دریا برسید،چرا که نه!

پیشنهاد ما خرید ویلای جنگلی است.

چون دریا همیشه در دسترس است.

وب سایت املاک امیران (https://amiraan.com) یکی از راه های خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.همچنین می توانید اپلیکش املاک امیران را نصب کنید تا به بهترین شکل ویلاهای فروشی شمال را زیر نظر بگیرید
اپلیکشن املاک امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.