دیوار آجر سفید یک المان مدرن در دکوراسیون داخلی و خارجی

کاربرد دیوار آجر سفید در نما سازی

0
اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

 

بسیاری از ما زمانی که به دیوار آجری فکر می کنیم همیشه یک دیوار قدیمی با رنگ کرم و قرمز آجری در نظرمان می آید که هیچ ارتباطی به یک خانه مدرن و زیبا ندارد. اما آجر سفید می تواند یک المان بسیار جذاب از سبک مدرن باشد که برای دیوارهای داخل خانه و به عنوان طرحی داخلی به کار برود. زمانی که شما آجر سفید در خانه استفاده می کنید المان های قدیمی و سنتی را در کنار دکوراسیون مدرن به کار می برید و این تضاد می تواند تصویری بسیار زیبا را ایجاد نمایید. زیرا می تواند به دیوار خانه بافت دهد در عین اینکه دیگر نیازی نیست رنگ کرم و قرمز آجر را تحمل نمایید زیرا یک رنگ سفید بر روی آن زده می شود.

آجر سفید یک متریال کلاسیک بسیار زیبا در دکوراسیون داخلی است که می تواند خانه را تغییر دهد. این متریال یک نوع مصالح ساختمانی است که می توان هم در نمای خارجی و هم در طراحی داخلی مورد استفاده قرار گیرد. یک دیوار با نمای آجر می تواند احساسی از تاریخ را در فضای مدرن ایجاد نماید. نمای آجری همچنین استحکام و دوام بسیا بالایی دارد که می تواند برای سالیان سال ایمن باشد. همچنین آجر نماد سنت، قدرت و هویت در خانه است. در برخی ازخانه ها دیوارهای شیشه ای برای زیبایی قرار داد اما دیوار شیشه ای ممکن است هر لحظه بشکند در مقابل دیوار آجری هم استحکام بالایی دارد و هم بسیار جذاب و زیبا می باشد.

آجر سفید

آجر نما می تواند با سایر مصالح ساختمانی به سادگی و راحتی همخوانی پیدا نماید، حتی می توانید هر زمان که دلخواه شما بود این نما را به محیط داخلی خانه خود اضافه نمایید. برخی از افراد از اینکه آجر را در نمای داخلی خانه خود به کار ببرند مردد هستند و فکر می کنند که چندان زیبا نخواهد بود و یا فضای خانه آن ها را بیش از حد سرد و صنعتی نشان می دهد.

اما این طور نیست آجر سفید می تواند زیبایی خاصی را به خانه بدهد و خصوصا برای ویلاهای مدرن با دکوراسیون مدرن بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. زیرا همان طور که گفتیم دکوراسیون مدرن چندان لوازم تزیینی ندارد و بیشتر دلالت بر سادگی و خلوت بودن محیط دارد از این رو بیشتر سعی می شود از کفپوش و دیوار پوش های بافت دار استفاده شود تا این سادگی و خلوتی را به میزان زیادی پوشش دهد.

اگر در داخل خانه نما و یا دیوار آجری دارید که رنگ کرم و قرمز و قهوه ای دارد نگران  نباشید زیرا رایج ترین رنگ آجرها به این صورت می باشد، می توانید خیلی ساده رنگ سفید بر روی آن بزنید و در این صورت دیگر از آن رنگ ها خبری نیست و دیوار های سفید در انتظار شما خواهد بود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نمای آجر سفید در نقاط مختلف ویلا ارائه خواهیم نمود.

آجر سفید

آجر سفید در اتاق خواب

شما می توانید تخت خواب را جلوی دیوار تکی که با آجر کار شده قرار دهید. این طراحی بسیار زیبا و کلاسیک است که حتی می توانید یک قاب چوبی را نیز در بالای تخت قرار دهید تا حالت سنتی آن حفظ شد.

در کنار رنگ سفید دیوار می توانید برای دکوراسیون از رنگ های بژ و خاکستری و آبی روشن و تیره استفاده نمایید که همراه با سفیدی دیوار و رو تختی و پارچه ها و پرده ها یک دکوراسیون زیبا و آرام بخش برای خودتان ایجاد نمایید.رنگ های ملایم را سعی کنید در همه عناصر موجود در اتاق به کار ببرید. از جمله فرش، قاب عکس ها، آباژور و غیره زیرا به طور کل رنگ های تیره در کنار رنگ سفید کنتراست ایجاد می کنند اما رنگ های روشن با آن همخوانی و سازگاری دارند.

آجر سفید

آجر سفید در آشپزخانه

شما می توانید با به کار بردن دیوار آجری در آشپزخانه سبک روستیک را ایجاد نمایید و که بسیار ساده و زیبا و دوست داشتنی است. این سبک باعث می شود جو آن محیط دوستانه تر و صمیمی باشد و احساس راحتی در افراد بیشتر شود.

رنگ سفید همیشه نماد پاکیزگی می باشد که اگر شما این رنگ را در آشپزخانه به کار ببرید می تواند نشان از پاکیزگی بیشتر در  آن محیط باشد. می توانید در کنار این دیوار قفسه هایی را نصب نمایید و در داخل آن گلدان و ادویه ها و ترشیجات خود را قرار دهید که هم سبکی سنتی دارد و هم می تواند جلوه آشپزخانه شما را زیباتر نماید. برای اینکه دیوارهای سفید و آجری آشپزخانه زیباتر شوند می توانید برای کانتر و جزیره آشپزخانه از مرمر سفید استفاد نمایید و یا شاید بخواهید سنگ گرانیت مشکی استفاده نمایید تا این تضاد زیبا را ایجاد کنید و فضای آشپزخانه را تغییر دهید. استفاده از پرده های چهارخانه با ترکیب رنگ قرمز و سفید و یا آبی و سفید می تواند ایده ساده و جالب دیگری باشد که به دکوراسیون آشپزخانه اضافه می کنید.

آجر سفید

آجر سفید در اتاق نشیمن

اگر در فضای پذیرایی و یا نشیمن خود از دیوار آجری سفید استفاده می کنید بهتر است مبلمان تیره را انتخاب نماید تا کنتراست  ایجاد شود و در این صورت بافت آجری دیوار که زیبا هم هست بیشتر در چشم باشد. حتی می توانید برای تزیین قسمت شومینه نیز از آجر استفاده نمایید تا توجه را به این قسمت جلب نمایید. مبلمان هایی به رنگ بژ و خاکستری و سرمه ای می تواند بسیار زیبا و خاص باشد و فضای خانه شما را دگرگون نماید.

با دیوار آجری سفید نباید نگران دکوراسیون داخلی خانه تان باشید زیرا به سادگی می توانید آن را با هر چیزی ست نمایید. دیوار برای شما پس زمینه ای عالی و بافت دار را آماده کرده است که می توانید با استفاده از المان هایی که در کنار شما است خانه را زیباتر نمایید. حتی برای ویلای دوبلکس و تریپلکس می توانید از دیوار آجری در قسمت راه پله ها استفاده نمایید که زیباتر شود. برای ویلاهای مدرن می توانید در قسمت حیاط و نمای بیرونی از دیوار آجری استفاده نمایید.

برای ایجاد یک نمای صنعتی و مینیمال در خانه نیز می توانید از لوسترها و اشیاء شیشه ای در کنار دیوار سفید آجری استفاده کنید. برای زیباتر کردن دیوار آجری باید از اصول نورپردازی تبعیت نمایید زیرا همیشه و در هر حالتی نورپردازی مهمترین نکته درطراحی دکوراسیون داخلی می باشد.

آجر سفید

سخن پایانی

توجه داشته باشید  برای این که بتوانید یک ویلا درشمال به ویژه  نوشهر و یا منطقه ونوش و چمستان اجاره و یا خریداری نمایید می توانید از مشاوره املاک معتبر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. املاک امیران به سادگی در این زمینه به شما کمک خواهد نمود و همراه شما خواهد بود.

شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع ویلاهای جنگلی در مناطق نوشهر و چمستان آشنا بشوید.

اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.