نکات مهم برای خرید ویلا در شمال

دانستنی های خرید ویلا در شمال

0
اپلیکشن املاک امیران
اپلیکشن املاک امیران

برای خرید ویلا در شمال خصوصا به عنوان سرمایه گذاری نیاز است که نکات مهمی را بدانید و آن ها را رعایت نمایید. به طور مثال اطلاعاتی در مورد ساختمان ویلا، محل ساخت و ساز، استانداردهای استحکام و زیبایی، امکاناتی مانند آب و برق و دسترسی به جاده و غیره. تمامی این موارد می تواند بر روی قیمت ویلا تاثیرگذار باشد علاوه بر اینکه امکان آسایش و راحتی را برای شما فراهم می کند.

باید تحقیقاتی کامل را انجام دهید تا با هزینه ای که می خواهید به پای خرید ویلا بگذارید با خیال آسوده عمل نمایید. تمام زوایا را بررسی نمایید. همچنین در هنگام خرید از یک فرد متخصص کمک بگیرید و هیچ گاه خودتان به صورت شخصی برای خرید اقدام نکنید. در ادامه یکسری از نکات را برای شما قرار داده ایم که می تواند برای خرید ویلا در شمال کمک کننده باشد.

خرید ویلا در شمال

 نکات اولیه و بسیار مهم در خرید ویلا در شمال

ابتدایی ترین امر برای خرید ویلا این است که شما باید بودجه خود را مشخص نماید و سپس برای خرید ویلا اقدم کنید. به طور مثال می توانید به سراغ مشاورین املاک در منطقه بروید و میزان بودجه خود و مواردی که می خواهید را اعلام نمایید تا یک ویلای مناسب برای شما پیدا کنند.

تعیین میزان بودجه و قیمت خرید ویلا در شمال

همان طور که می دانید اولین و مهمترین نکته در زمان خرید ویلا این است که شما از قبل میزان بودجه ای که می خواهید برای این کار صرف نمایید را مشخص کنید. زیرا با مشخص شدن بودجه می توان فهمید که توانایی خرید چه نوع و سبک از ویلا را دارید. به طور مثال دیگر نیازی نیست تمام ویلاهای یک منطقه را جستجو نمایید اگر بودجه اعلام شود می توان دقیقا همان ویلای مد نظر و متناسب با بودجه شما را بازدید نمود. البته می توانید کمی جای تغییر قیمت به سمت بالا را نیز داشته باشید تا اگر کیس مناسبی پیدا شد آن را بازدید نمایید.

برای اینکه بتوانید به صورت دقیق از قیمت ویلاهایی که در آن منطقه بازدید می کنید با خبر شوید دو اره پیش رو دارید. اولین راه این است که حدود قیمت را از املاکی های اطراف به دست بیاورید و پرس و جو نمایید حتی می توانید این کار را از طریق سایت های املاک شمال کشور به دست بیاورید. تنها کافیست نوع ویلا و بوجه خود را مشخص نمایید در سریع ترین زمان قیمت ها برای شما نمایان می شود.

 و دومین راه این است که خودتان شخصا به منطقه بروید هم از املاکی ها و هم از افراد محلی در مورد حدود قیمت در آن منطقه خاص پرس و جو نمایید. معمولا مناطقی در شمال که نزدیک به مراکز توریستی و تفریحی هستند قیمت بیشتری دارند و اگر میزان بودجه شما کمتر است می توانید به مناطقی بروید که کمی فاصله دارند.

خرید ویلا در شمال

مشخص نمودن وضعیت مالکیت و سند ملکی

پس از اینکه میزان بودجه مشخص شد و به سراغ خرید قطعی ویلا رفتید در این جا نیاز است که دقت بالایی به خرج دهید. در زمان خرید از وضعیت ملک به صورت کامل مطمئن شوید و در این مورد پرس و جو بررسی انجام دهید. زیرا بازار ملک و املاک در شمال کشور بسیار پراکنده است و به راحتی امکان کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد. همچنین افراد بسیاری در این کار دست دارند که ممکن است به هیچ وجه متخصص نباشند  یا حتی املاکی که به آن مرجعه می کنید معتبر نباشد پس قبل از مراجعه به هر جا در مورد صحت فعالیت آن ها اطلاعات کافی به دست بیاورید و مطمئن شوید که دارای تجربه و سابقه در این زمینه هستند. همچنین توسط افراد محلی نیز تایید می شوند.

در ادامه به سراغ وضعیت سند ویلا بروید. از فروشنده بخواهید سند را به شما نشان دهد و به صورت واضح بتوانید آن را بررسی نمایید. از متخصصان و کارشناسان املاک نیز در این زمینه می توانید کمک بگیرید تا بتوانند صحت سند و اصل بودن آن را تایید نمایند. همچنین همه چیز باید به صورت کامل و  دقیق در سند ذکر شده باشد. به طور مثال متراژ، تعداد اتاق خواب ها، دارا بودن هر ویژگی دیگر. امکانات اولیه ویلا مانند آب، برق و گاز را بررسی نمایید زیرا برخی از ویلا ها خصوصا در مناطق دور افتاده تر فاقد برخی از این امکانات اولیه می باشند. این کار را می توانید با یک بازدید انجام دهید و از وجود این امکانات کاملا مطمئن شوید و تنها به حرف فروشنده اکتفا نکنید.

اگر برای خرید ویلای جنگلی اقدام می کنید باید در نظر داشته باشید که در فصل سرد سال مانند زمستان شرایط سختی خواهید داشت. امکان دارد جاده های محلی مسدود شوند و نتوانید رفت  آمد راحتی داشته باشید. همچنین برخی از ویلاهای جنگلی آب به صورت لوله کشی ندارند و باید از چاه آب را تهیه نمایید که در واقع چندان برای سلامت خوب نیست و ممکن است آلودگی با آب ترکیب شود و برای شما بیماری زا باشد.

خرید ویلا در شمال

انتخاب صحیح فروشندگان ویلا

فروشنده های معتبر و آشنا در میان املاکی ها را انتخاب نمایید. کارهای این افراد از استاندارد های لازم برخوردار است و همچنین سعی می کنند ویلاهای خود را در مناطق جغرافیایی عالی بسازند. اکثرا دارای ویلاهایی با طراحی بی نظیر، معماری مدرن و منحصر به فرد در کنار استفاده از مصالح باکیفیت و مستحکم و پیروی از استانداردهای ساخت هستند. پس بهتر است تمامی انتظاراتی که از یک ویلا دارید را بازگو نمایید زیرا حق شماست که بابت پرداخت هزینه بهترین ویلا و دلخواه ترین آن ها را انتخاب نمایید و خریداری کنید.

بهترین زمان برای خرید ویلا

بهترین و عالی ترین زمان برای خرید ویلا فصل تابستان می باشد. در این شرایط معمولا فضای سبز ویلا در زیباترین حالت ممکن خود می باشد. حتی بسیاری از انبوه سازان نیز دست نگه می دارند تا در این فصل ویلای خود را به فروش برسانند. همچنین در تابستان مسافران بسیاری به این مناطق می آیند که برای خرید ویلا ترغیب می شوند پس بهترین زمان برای خرید و فروش تابستان است.

خرید ویلا در شمال

سخن پایانی

توجه داشته باشید  برای خرید ویلا درشمال به ویژه خرید ویلا نوشهر و یا منطقه ونوش و یا  خرید ویلا چمستان می توانید از مشاوره املاک معتبر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. املاک امیران به سادگی در این زمینه به شما کمک خواهد نمود و همراه شما خواهد بود.

شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع خرید ویلاهای جنگلی در مناطق نوشهر و خرید ویلا در چمستان آشنا بشوید و برای خرید ویلا در شمال اقدام نمایید.

اپلیکشن املاک امیران
اپلیکشن املاک امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.