نحوه چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب مستر رویال در ویلا

ویژگی های اتاق خواب مستر رویال در ویلا

0
اپلیکشن املاک امیران
اپلیکشن املاک امیران

اتاق خواب مستر رویال یکی از ویژگی های دوست داشتنی در ویلاهای امروزی می باشد. می توانید با چیدمان و دکوراسیون جذاب این اتاق را زیباتر نیز نمایید. در سال های اخیر اتاق خواب مستر طرفداران بسیاری پیدا کرده است که در بسیاری از ویلاهای شمال نیز این ایده اجرایی می شود. به طور معمول در ویلاها حداقل یک اتاق خواب مستر می باشد که بسته به متراژ ویلا این تعداد اتاق خواب های مستر نیز بیشتر می شود ممکن است تا 3 اتاق خواب مستر نیز در ویلا وجود داشته باشد. البته برخی ویلاهای فلت و نیم پیلوت نیز به صورت مستر هستند در صورتی متراژ بسیار زیادی داشته باشند.

اتاق خواب های لوکس علاوه بر نوع ساخت نیازمند دکوراسیون داخلی بسیار جذابی نیز می باشند. این اتاق خواب ها باید به حدی چشمگیر باشد تا مشتری را به سمت خود جذب نماید. طراحی اتاق خواب مانند هر کار دیگری اصول و قواعد خاص خود را دارا می باشند با توجه به اینکه برای ویلاهای دوبلکس است و یا تریبلکس. معمولا اتاق خواب های مستر در طبقات بالا قرار می گیرند زیرا دارای همه نوع امکانات خصوصا سرویس بهداشتی هستند که دیگر نیازی نباشد برای هر چیزی به طبقات پایین مراجعه نمود.

اتاق خواب مستر رویال

نامگذاری مستر بر روی اتاق

سوالی که وجود دارد این است که چرا نام مستر بر روی این اتاق خواب ها گذاشته می شود. دلیل نامگذاری این است که این اتاق خواب ها معمولا بزرگ تر از سایر اتاق ها می باشند و متراژ بیشتری دارند در این حالت شما می توانید علاوه بر سرویس خواب، مبلمان نیز داخل این اتاق قرار دهید. در واقع یک شیوه منحصر بفرد را باید برای این اتاق به کار برد تا جایی که دکوراسیون اتاق شبیه به اتاق نشیمن باشد.

زیرا زیبایی این اتاق خواب برای افراد بسیار مهم است خصوصا مشتریانی که برای خرید ویلای شمال مراجعه می کنند تمایل دارند که اتاق خواب مستر بسیار لوکس را داخل ویلا مشاهده نمایند. پس باید حتما در زمان طراحی بهتری و زیباترین ها را به کار برد و هم در زمان چیدمان و انجام کار دکوراسیون داخلی تا بتوان نمایی لوکس را برای این اتاق ایجاد نمود. در غیر این صورت اتاق خواب مستر تفاوت چندانی با اتاق خواب معمولی نخواهد داشت که چندان جذاب و چشمگیر نخواهد بود.

ویژگی ‌های اتاق خواب مستر رویال در ویلا

اتاق خواب مستر رویال در ویلا یا مستر خواب در ویلا به  بزرگترین اتاق خواب در ساختمان ویلا گفته می شود. در واقع می توان اتاق مستر را یک سوئیت کوچک نامید. در این اتاق می توانید سرویس خواب به صورت کامل بچینید و همچنین در کنار آن مبل مخصوص اتاق خواب خصوصا شزلون را قرار دهید. از ویژگی های بسیار محبوب این اتاق خواب ها وجود سرویس بهداشتی مجزا در اتاق است تا دسترسی را برای ساکنین اتاق ساده تر نماید. معمولا این اتاق ها دارای تراس و یا بالکن هستند که توسط درب به آن جا دسترسی خواهید داشت.

طراحی های بسیار زیبایی برای اتاق خواب های مستر اجرا می شود که برگرفته از ژورنال ها هستند که می تواند با توجه به تم کلی ویلا انتخاب و اجرا شوند که حالت های مختلفی دارند. از دیگر موارد پرطرفدار بودن این اتاق ها این است که می توان پنجره و یا بالکن اتاق را رو به سوی فضا و چشم اندازی بسیار زیبا داشت. خصوصا در ویلاهای شمال که یا منظره رو به دریا وجود دارد و یا منظره ای رو به کوه و جنگل که بسیار بکر و زیباست. برخی از اتاق خواب های مستر نیز نمای پانوراما دارند تا دید بسیار عالی به طبیعت اطراف خود داشته باشید.

برای دکوراسیون داخلی علاوه  بر تخت و مبلمان نیاز است به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. عواملی چون نورپردازی که در متن های قبلی نیز به آن ها اشاره شد. باعث زیباتر شدن اتاق خواهند شد. همچنین به کار بردن اکسسوری ها و گل و گیاهان و گلدان ها تزیینی که می تواند به عنوان جزییات تاثیر بسیاری در نوع چیدمان داشته باشند. سنگ کف اتاق نیز باید دارای جنسی عالی باشد که گرد و غبار بر روی لوازم ننشیند و همچنین باعث بروز حساسیت در افراد حساس به خاک نشود.

اتاق خواب مستر رویال

انتخاب لوازم برای اتاق خواب مستر رویال در ویلا

انتخاب لوازم از جمله موارد مهم در دکوراسیون اتاق خواب مستر است. از جمله لوازمی که برای اتاق مستر در نظر گرفته می شود می توان:سرویس خواب کامل (تخت خواب، میز آرایش، پاتختی، پاف، صندوقچه پایین تخت، کمد لباس)، انواع مبلمان، میز و صندلی ‌ها و لوازم جانبی را نام برد.

برای خرید لوازم همیشه دقت نمایید که متناسب با فضا و متراژی که دارید این خرید را انجام دهید. یعنی اتاق را به صورت کامل و با دقت اندازه گیری نمایید. دقیقا جای هر چیزی را مشخص نمایید که سرویس خواب قرار است کجا قرار گیرد و یا اینکه میز در کنار تخت باشد بهتر است همه چیز به این صورت مشخص شود. پسندیده است که میز آرایش را در کنار پنجره که نور وجود دارد قرار دهید. همچنین سبک لوازم داخل اتاق را باید با دکوراسیون کل ویلا متناسب نمایید.

به طور مثال اگر دکوراسیون کلی ویلای شما کلاسیک و یا مدرن است باید سبک لوازم داخل اتاق خواب نیز به همان صوت باشد تا تمام ویلا دکوراسیونی یکدست داشته باشند در غیر این صورت خلاف قوانین و اصول چیدمان منزل می باشد. می توانید رنگ های دلخواه را در دکوراسیون به کار ببرید خصوصا رنگ های روشن تا فضای ویلا نیز بزرگ به چشم بیاید.

سرویس بهداشتی در اتاق خواب مستر رویال

وجود سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق خواب مستر از ویژگی های بارز این سبک می باشد. البته به حمام این اتاق خواب ها نیز حمام مستر گفته می شود که می تواند نوع ساخت مدرن و یا کلاسیک داشته باشد با توجه به ساخت کلی ویلا. در ساخت اتاق خواب مستر و مستر حمام از مصالح بسیار مرغوب و با طرح و نقشه خاص برای ویلا استفاده شده است.

در برخی از اتاق ها متراژ اتاق مستر به حدی بزرگ است که می توان داخل آن وان جکوزی نیز قرار داد و پارتیشن بندی های لازم را اجرا نمود تا همه چیز از هم مجزا باشد و با یکدیگر تداخل نداشته باشد که بدون شک یک مزیت و ویژگی بسیار بزرگ و دوست داشتنی برای یک اتاق خواب خواهد بود. شیرآلات و کاشی کاری های زیبایی برای این  قسمت انجام می شود که هم ضد آب باشند و هم لوکس باشند.

اتاق خواب مستر رویال

مزایای ساخت اتاق خواب مستر رویال در ویلا

اتاق خواب مستر رویال بدون شک می تواند یک نقطه قوت در ویلا باشد که ارزش ملک را اضافه می کند همچنین برای مشاوران املاک می تواند نقطه خوبی برای مانور باشد تا بتوانند ملک را به ارزش واقعی خود به فروش برسانند. زیرا در صورت وجود مستر مشاور املاک می تواند از این قسمت به عنوان یک ویژگی برتر و عالی نام ببرد و با بیان تک تک جزییات آن یک مجموعه از نقاط مثبت را ارائه کرده که برای مشتری بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

افرادی که می خواهند در شمال ویلا خریداری نمایند و یا کار ویلا سازی انجام دهند دقت نمایند که حتما در طراحی و نقشه کشی یک اتاق خواب مستر وجود داشته باشد زیرا یک امتیاز ویژه محسوب می شود خصوصا برای مناطق خوش و آب و هوایی مانند شمال که می توان ویلاهای اختصاصی ساخت و سفارش داد. در ویلاهای شمالی ساخت یک اتاق خواب مستر بسیار ساده است زیرا پلان ساختمان به صورت اختصاصی طراحی و اجرا می شود و خیلی ساده می توان تصمیم گرفت که مستر در کدام سمت باشد که دید مطلوب را داشته باشد و منظره زیبا در مقابل شما قرار گیرد. می توانید طرحی های لوکس را نیز در نظر داشته باشید.

وجود اتاق مستر در ویلا باعث می شود که افراد احساس راحتی داشته باشند  با توجه به اینکه امکانات اولیه و رفاهی در دسترس است دیگر نیازی نیست مسافت زیادی خصوصا در ویلاهای دوبلکس را طی نمود تا به امکانات مورد نظر رسید. همچنین دید خوب و منظره عالی نقطه مثبت دیگر ماجراست که همگی می تواند برای مشتریان دوست داشتنی باشد. به عنوان آخرین مورد نیز اتاق مستر در ویلاهای دوبلکس و تریبلکس در طبقات بالا قرار دارد با این وجود در طبقه همکف که پذیرایی قرار دارد فضای بیشتری وجود دارد که بتوان به عنوان نشیمن و پذیرایی استفاده نمود خصوصا برای افراد پرجمعیت ایده ای عالی است.

اتاق خواب مستر رویال زیبا در ویلا

اصول طراحی در هنگام سخت و همچنین چیدمان اتاق می تواند یک مستر بسیار لوکس و رویایی را به ما هدیه دهد. رنگ های نقره ای و طلایی در هر جایی به کار برده می شوند باعث می شوند که احساسی لوکس و فاخر به ما دست دهد پس بهتر است از این رنگ ها در جزییات این اتاق ها استفاده شود. در کنار آن ها رنگ های سفید و خاکستری نیز می تواند ایده ای عالی باشد. در نهایت باز هم به کار بردن رنگ ها در دستان شماست که مطابق با سلیقه و رنگ کلی دکوراسیون اتاق خود انتخاب نمایید.

برای ویلاهای بسیار لوکس دکوراسیون مستر خواب اگر به سبک مدرن باشد معمولا رنگ سفید یا طلایی دارد. همچنین از پاف و چانکی ها و کوسن های جذاب نیز برای تکمیل کردن فضا استفاده می شود. می توان حتی یک میز کوچک نیز در اتاق قرار داد که آباژورهای فانتزی بر روی میز گذاشت. همچنین کاغذ دیواری های سه بعدی نیز گوشه دیگری از ماجرا هستند برای افرادی که دیگر تمایلی به استفاده از رنگ در اتاق خواب ندارند و به دنبال موارد جدیدتری هستند. می توانید کاغذ دیوارهایی با عکس خودتان را سفارش دهید و یا مناظر و هر نوع عکس  دیگری که دوست دارید تا برای شما به صورت پوستر دیواری طراحی شود.

اتاق خواب مستر رویال

سخن پایانی

توجه داشته باشید  برای خرید ویلا درشمال به ویژه خرید ویلا نوشهر و یا منطقه ونوش و یا خرید ویلا چمستان می توانید از مشاوره املاک معتبر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. املاک امیران به سادگی در این زمینه به شما کمک خواهد نمود و همراه شما خواهد بود.

شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع خرید ویلاهای جنگلی در مناطق نوشهر و خرید ویلا در چمستان آشنا بشوید و برای خرید ویلا در شمال اقدام نمایید.

اپلیکشن املاک امیران
اپلیکشن املاک امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.