بهترین متریال ساخت یک ویلای لوکس

طراحی و ساخت یک ویلای لوکس و زیبا

0
اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

همان‌طورکه می‌دانید برای داشتن یک زندگی لوکس و لاکچری نیاز به استفاده از وسایل لوکس برای زندگی کردن دارید. شاید یکی از آرزوهایی که هر شخص در ذهن خود پرورش می دهد داشتن یک ویلای لوکس در شمال کشور باشد. در این نوشته می‌خواهیم در مورد متریال مورد نیاز برای داشتن یک ویلای لوکس مطالبی را برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم. قطعاً دو واژه دریا وجنگل می‌تواند یادآور یک زندگی سالم و امن باشد. حال تصور کنید این دو واژه در یک پکیج قرار گرفته و در کنار یکدیگر باشند، داشتن یک ویلای لوکس جنگلی در شمال با چشم‌انداز دریا یا فاصله ی اندک با دریا می‌تواند باعث شود تا شما بیشتر به آرامش برسید. به راستی متریال لازم برای ساخت ویلای لوکس در شمال کشور چه موادی می باشد؟ اگر شما قصد ساخت یک ویلا را دارید می‌توانید از بهترین مواد و متریال برای ساخت ویلای خود استفاده کنید. مواد مورد نیاز برای داشتن یک ویلای لوکس به شرح زیر است:

متریال ساخت ویلا

موقعیت جغرافیایی ویلا

به‌جرأت می‌‌توان گفت اولین موردی که شما به آن نیاز خواهید داشت داشتن یک زمین با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب می باشد. به‌صورت معمول کسانی که به‌دنبال خریدوفروش ویلا در شمال می‌باشند ویلای جنگلی نزدیک به ساحل را ترجیح می دهند، باید ویلای جنگلی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که دارای فاصله مناسبی تا ساحل باشد. نزدیکی به مراکز رفاهی و تفریحی از دیگر مواردی است که در هنگام خرید زمین باید به آن توجه کنید. دقت کنید که این موضوع دارای اهمیت بالایی می باشد درصورتی‌که ویلای شما بسیار زیبا و لاکچری بوده اما اگر به مراکز تفریحی و رفاهی دسترسی نداشته باشد لوکس به نظر نمی‌رسد.

نوع مصالح ساختمانی ویلا

مسئله‌ای بعدی که در هنگام ساخت ویلا باید به آن دقت کنید نوع مصالحی است که برای بدنه اصلی ویلا استفاده می‌کنید. برخی از افراد اعتقاد دارند استفاده از ویلاهای ساخته شده از جنبه‌های بسیار زیادی مناسب می باشد از طرف دیگر برخی تمایل دارند ویلا را به سبک ساخت سنتی و فکری خود بسازند، درصورتی‌که ویلای از پیش‌ ساخته را انتخاب کنید چندان آزادی عملی برای ایجاد تنوع در آن نخواهید داشت، اما اگر بخواهید ویلا را با سلیقه خود بنا کنید می‌توانید به طول عمر ویلا و نوع مصالح ساختمانی به‌کار رفته در آن توجه کنید. همان‌طورکه می‌دانید شمال کشور دارای رطوبت بالا و با بارش‌های زیاد می باشد بنابراین بهتر است مصالحی را انتخاب کنید که با گذشت زمان ساختمان شما دچار نشست نشود.

به‌‌عنوان مثال برخی افراد برای پایه ساختمان خود از دیواره هایی با پهنای زیاد به جای استفاده از بتن و میل‌گرد استفاده می‌کنند، شاید در نگاه اول بیان کنید که تفاوت زیادی وجود ندارد ولی با گذشت زمان قطعاً ساختمان شما دچار نشست می‌شود. پس برای داشتن ویلای لوکس تنها نباید به ظاهر توجه کرد بلکه باید از پایه همه موارد را رعایت کرد.

مصالح ساخت سقف ویلا

متریال سقف ویلا در شمال

سقف ویلا نیز در زیبایی بسیار مؤثر بوده و هنگام ساخت ویلای لاکچری باید گزینه‌های مختلفی از سقف را در نظر داشته باشید. بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید سقف از جنس تایل، سقف آسفالتی، سقف سنگ چوبی، سقف توفال چوبی و غیره را استفاده کنید. اخیراً دیده شده است که در ویلاهای لوکس است صفحه خورشیدی برای تامین انرژی ویلا استفاده می‌شود اگر شما هم از این فناوری در ساخت ویلای خود بهره بگیرید می‌توانید علاوه بر داشتن یک ویلای لوکس و لاکچری زندگی در ویلای سبز را نیز تجربه کنید.

مواد استفاده شده برای کف ویلا

شما برای ساخت ویلای خود باید کلیت ساخت را در نظر بگیرید و نکات ریزی که در آن وجود دارد را رعایت کنید. به‌‌عنوان مثال این‌ که جنس کف ویلای شما از چه چیزی باشد؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی خیلی از افراد علاقه‌مند به داشتن یک ویلای لوکس می باشند و ترجیح می دهند کف ویلای آن‌ها از سرامیک یا پارکت باشد. قطعاً می‌دانید که استفاده از پارکت برای شما گران‌تر تمام می‌شود اما زیبایی خاصی به ویلای شما می‌بخشد.

نورپردازی ویلا

مسئله بعدی که در هنگام ساخت ویلا باید به آن توجه کنید نورپردازی آن می باشد. نمای ساختمان در شب می‌توانند از طریق نورپردازی که شما برای ویلای خود انجام می‌دهید بسیار زیبا به نظر برسد برای داشتن ویلای لوکس حتماً از یک تیم متخصص برای نورپردازی ویلا استفاده کنید تا به بهترین شکلی نورپردازی را برای ویلای شما پیاده‌سازی کند.

ساخت استخر برای ویلا

ویلای استخر دار

از دیگر مواردی که موجب زیبایی ویلای شما می‌شود و همچنین آسایش را به دنبال دارد داشتن یک ویلای استخر دار  می‌باشد. ساحلی بودن ویلا بدین معنا نیست که هر زمان شما خواستید به دریا بروید پس داشتن یه استخر می‌تواند نیازهای شما را مرتفع کند شما برای داشتن یک استخر مناسب نیاز به دانستن سایز استخر، رنگ و طبیعت کناری آن هستید که می‌توانید با در نظر گرفتن این موارد ویلای خود را لوکس کنید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که ممکن است شما ایده های مختلف را در ذهن پرورش دهید اما در هنگام اجرایی شدن با مشکل مواجه شوید ، برای این که بتوانید یک ویلای لوکس طراحی و پیاده سازی کنید بهتر است با یک گروه متخصص مشورت کرده تا راهنمایی های لازم برای شما داده شود. اگر می خواهید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید مشورت کردن با یک تیم آگاه را در دستور کار خود قرار دهید.

شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع ویلاهای ساحلی و حنگلی آشنا بشوید.

اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.