آبگرم لاویج؛ داروی مسکنی در قلب جنگل های چمستان

0

آب گرم لاویج؛ داروی مسکنی در قلب جنگل های چمستان

کسانی که مشکلات دردهای مفصلی و روماتیسمی دارند و یا از مشکلات پوستی رنج می برند می توانند به آبگرم لاویج مراجعه کنند ، چرا که این چشمه دارای خاصیت زیادی برای سلامت جسم و روح می باشد. آبگرم لاویج یکی از چشمه هایی است که نزدیک تهران می باشد. شما می توانید با ورود به آبگرم از دردهای جسمی رها شوید و با دیدن مناظر زیبا روح خود را تسکین ببخشید.

 

اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

آبگرم لاویج کجاست؟

آب گرم لاویح

اگر در تهران زندگی می کنید برای رسیدن به این آبگرم نیاز به 4 ساعت زمان دارید. از جاده هراز به آمل و بعد به شهر چمستان می رسیم. از چمستان می توانید به سمت آبگرم حرکت کنید. منطقه ییلاقی لاویج 2.500 متر از سطح دریا بالاتر است و بسیار چشم نواز می باشد.

آب گرم لاویج

 

 

 

چرا باید آبگرم لاویج را ببینیم؟

لاویج در میان دره های کوه های البرز واقع شده است و برای خود یک بهشت محسوب می شود. آب گرم از دل زمین بیرون می آید. آب گرم فوق پر از املاح معدنی است و خواص درمانی زیادی دارد. گردشگران زیادی به این آبگرم می آیند. دوش ، استخر و حوضچه در این منطقه یافت می شود. چهار مجتمع عالی در این روستا برای زنان و مردان ساخته شده است. در هر حوضچه 15 نفر به صورت میانگین می توانند از آبگرم بهره ببرند.

اسم مجتمع های ساخته شده در این مکان فیل سنگ ، ایران زمین ، بی بن او و مرکزی می باشد. آب گرم این مکان ها از چند منبع تامین می شود. درجه گرمی آب در این مکان حدود 48 درجه سانتی گراد می باشد که برای روزهای سرد سال مناسب است. به گفته برخی افراد آبگرم لاویج برای ناراحتی های اعصاب و مشکلات پوستی مناسب است.

آبگرم لاویج

شما می توانید با سفر به این مکان از آبگرم و جاهای دیدنی آن استفاده کنید. لاویج یک روستای ییلاقی است که مشرف به جنگل می باشد. بین جنگل های سبز درخت راش دیده می شود. همچنین درخت هیرکانی نیز وجود دارد. اگر فصل بهار به این مکان سفر کنید چشمه های فصلی را مشاهده می کنید. درخت های میوه باعث شده تا زیبایی این مکان دو چندان شود. یکی از موارد قابل ذکر در این روستان عسل های مرغوب آن می باشد ، شما می توانید از لبنیات مختلف مانند ماست و کره محلی آن بخرید و نوش جان کنید.

بهترین فصل سفر به آب گرم لاویج

به طور کلی می توان گفت بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به این منطقه می باشد. البته باید دقت کنید به دلیل وجود آبگرم بهتر است در هوای خنک و سرد نیز به این روستا سر بزنید.

یکی دیگر از ییلاق های دیدنی چمستان ییلاق و جنگل واز می باشد

حتما به ییلاق واز سر بزنید

اپلیکشن امیران
اپلیکشن امیران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.